اخبار سایت

    کسب بالاترین سطح جایزه ملی مدیریت دارایی های فیزیکی توسط شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     


    شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی موفق به کسب بالاترین سطح جایزه ملی مدیریت دارایی های فیزیکی در بین تمامی صنایع کشور شد.


    به گزارش روابط شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، این شرکت در سومین حضور پیاپی خود در هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت دارایی‌ های فیزیکی که اول شهریورماه در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، توانست تندیس برنزین هفت ستاره را از آن خود کند. تندیس و تقدیرنامه دریافتی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، بالاترین سطح و ستاره را در بین تمامی سازمان‌ها و صنایع دیگر شرکت کننده در این دوره جایزه از جمله پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و .... دارد. در این مراسم که با حضور برخی مقامات دولتی، نماینده سازمان ملی بهره‌وری، چهره‌های ماندگار صنایع و جمعی از اساتید و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف صنایع نفت و گاز، نیرو، فولاد و... برگزار شد، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ و مجری مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به نمایندگی از کارکنان این شرکت این تندیس ارزشمند را دریافت کرد.‌


    مهندس «احمد اسدی»، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: دریافت این جایزه نشان دهنده رشد سریع شرکت در استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی ظرف کمتر از پنج سال با هدایت و حمایت مدیریت ارشد از فعالیتهای مدیریت دارایی های فیزیکی است. وی افزود: احساس نیاز به افزایش بهره‌وری به خوبی طی سال‌های گذشته در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ایجاد شد و مسیر استقرار مدیریت دارایی‌های فیزیکی به عنوان یک راه ناگزیر با سرعت بالا انتخاب و طی شد.‌ مهندس اسدی نقش نیروی انسانی به عنوان محور اصلی رشد و پیشرفت نظام تعالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را مورد تاکید قرار داد.


    «ناصر نایب»، مجری مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در حاشیه این مراسم، استفاده از نرم‌افزار به عنوان یک کاتالیزور مهم و استقرار مکانیزه مدیریت‌کار در بستر سامانه نرم افزاری وب‌پَم‌ به عنوان عوامل مهم رشد شرکت در استقرار مدیریت دارایی‌های فیزیکی نام برد. وی همچنین با اشاره به نقش نیروی انسانی در ثبت دقیق و به موقع اطلاعات در سامانه، یکی از عوامل مهم پیشرفت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را طی گذشت این مدت کوتاه، دانش، انگیزه و صلاحیت نیروی انسانی شرکت دانست.


    © 2024 تمامی حقوق سامانه، محفوظ و هرگونه کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع مجاز می باشد.