اخبار سایت

    • مدیریت دارایی های فیزیکی (مداف)
    • مدیریت دارایی های فیزیکی (مداف)
    • مدیریت دارایی های فیزیکی (مداف)
    • مدیریت دارایی های فیزیکی (مداف)
    • مدیریت دارایی های فیزیکی (مداف)
    • مدیریت دارایی های فیزیکی (مداف)
    • مدیریت دارایی های فیزیکی (مداف)

    استقرار سامانه مدیریت دارایی های فیزیکی

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

    هدف اصلی این سامانه نرم افزاری، ارائه روش ها و فعالیت های طرح ریزی شده ای است که سازمان از طریق آنها دارایی ها، سیستم های دارایی ها و نیز هزینه ها، ریسک ها و عملکرد آنها را در طی چرخه عمر آن دارایی با هدف پیاده سازی برنامه های استراتژیک سازمان به صورت بهینه و پایدار برنامه ریزی و مدیریت می نماید.

    هدف اصلی این سامانه، ارائه روش ها و فعالیت های طرح ریزی شده ای است که سازمان از طریق آنها دارایی ها، سیستم های دارایی ها و نیز هزینه ها، ریسک ها و عملکرد آنها را در طی چرخه عمر آن دارایی با هدف پیاده سازی برنامه های استراتژیک سازمان به صورت بهینه و پایدار برنامه ریزی و مدیریت می نماید.

    مدیریت کار

     مدیریت کار به این معناست که انجام کار درست، به شیوه درست و در زمان درست را تسهیل کنیم. چرخه مدیریت کار، 6 مرحله کلیدی دارد که صرف نظر از نوع صنعت و دارایی و وضعیت کاری، همواره یکسان است.این مراحل شامل: شناسایی، برنامه ریزی، زمان بندی، تخصیص(واگذاری)، اجرا و یادگیری(خاتمه) می باشد.

    مدیریت عملکرد

     بررسی ها نشان می دهد سازمان هایی که بر مجموعه ای از اهداف و طرح های سنجش برای بررسی میزان پیشرفت تمرکز می کنند، معمولا به این اهداف دست می یابند. اندازه گیری بر رفتار تاثیر می گذارد و افرادی که عملکردشان اندازه گیری می شود، معمولا عملکرد بهتری ارائه می دهند. هدف ازسنجش عملکرد تاثیرگذاری بر رفتار افراد به شیوه ای است که دستیابی به اهداف سازمانی راتسهیل کند.

    مدیریت منابع

     تنظیمات و ورود اطلاعات مربوط به پيمانکار ، قرارداد ، منطقه عملياتي گروه ، شرح وظايف ، مسئوليت ، ماشين آلات ، کارگران ، کاربران ، گروه اجرايي در این بخش انجام می شود. هدف در مدیریت منابع، رساندن قطعه یدکی به گروه در زمان و مکان مقرر و استفاده بهینه از نیروی انسانی، تجهیزات، ماشین آلات و ... می باشد.

    جداول پایه

     تکمیل جداول پایه نظیر دسته بندي ، تجهيزات شبکه ، معايب ، ابزارآلات ، ابزار مورد نياز ، ماشين آلات مورد نياز ، کالا مورد نياز ، کارگر مورد نياز ، شرح عمليات ، عمليات ، فهرست بها ، فهرست بهاي کالا و کالا در این بخش انجام می شود.

    تنظیمات

     تمامی تنظیمات مربوط به ، شرکت ، نوع قرارداد ، تعاريف ، نوع استخدام ، عمليات قابل اجرا در انواع عيب ، کالاي قابل استفاده در انواع عيب ، مدرک تحصيلي ، توانايي گروه اجرايي ، نوع گروه ، نوع ابزار ، نوع شغل ، نوع ماشين ، نوع عمليات ، نوع فهرست بها ، اولويت ، نحوه ثبت گزارش ، مرجع برگشت کالا ، نوع کالاي برگشتي ، نوع کارگر ، واحدها و ناحيه ها در بخش تنظیمات آورده شده است.

    © 2024 تمامی حقوق سامانه، محفوظ و هرگونه کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع مجاز می باشد.